«Και τι έγινε που πίστευα ότι θα τρελαθώ;»

Είναι η πιο κλασική και παράλληλα πιο σύγχρονη και διαχρονική όχι μόνο τραγουδίστρια, αλλά και πλέον… φίλη μας…

Και πώς να μη συμβαίνει αυτό άλλωστε όταν η Χαρούλα λέει «ναι» στο facebook, στα χιπ χοπ κομμάτια… Πώς να μη συμβαίνει αυτό, όταν μεγαλώνουν μαζί της γενιές και γενιές… Η Χαρούλα Αλεξίου κλείνει τα 40 χρόνια στο τραγούδι και δυο χρόνια πριν από τα 60 της, έμαθε πώς να βρίσκει τον εαυτό της…

Παραθέτουμε μερικές από τις ωραιότερες ατάκες της, μέσα από τη συνέντευξη που έδωσε στο ELLE που κυκλοφορεί…

Για την άσχημη κάποτε ψυχολογική της κατάσταση…
«Δεν έγινε και τίποτα που κάποια στιγμή πίστευα ότι θα τρελαθώ, που κάποια στιγμή είπα: «Και να πεθάνω τώρα, καλά είναι». Όλα αυτά είναι η ζωή μου, ο ήχος της φωνής μου».

Για τις αισθητικές επεμβάσεις…
«Από φόβο δεν έχω κάνει αισθητικές επεμβάσεις. Σκέφτομαι: «Κι αν παραμορφωθώ;»».

Για το… φάλτσο
«Δικαιούμαι να φαλτσάρω, να κάνω λάθη. Μόλις το ένιωσα αυτό, ήταν σα να βγήκα από την κατάψυξη».

Για το facebook!!!
«Έχω πρόβλημα πια! Έχω φτάσει τα πέντε χιλιάδες μέλη και δεν μπορώ να προσθέσω άλλα! Ήθελα να δω τι είναι αυτό το facebook. Είναι ένα «ψωνιστήρι», όπως μου έλεγαν κάποιοι; Όχι. Το facebook είναι ένα μέσο, το οποίο διαχειρίζεσαι όπως εσύ θέλεις. Αν θέλω να «ανεβάσω» Κική Δημουλά, το κάνω και διαμορφώνω εγώ το πλαίσιο».

Για την πολιτική…
Συμπαθώ το Γιώργο Παπανδρέου, όχι το «σύστημα ΠΑΣΟΚ». Έχω ψηφίσει ΚΚΕ, Συνασπισμό, ΠΑΣΟΚ. Ήμουν πάντα ένας άνθρωπος της Αριστεράς, ο οποίος δεν ένιωσε να ανήκει πουθενά.

Για τους γάμους της…
«Και για τους δυο γάμους μου ήρθαν στιγμές που είπα «Έπρεπε να επιμείνω περισσότερο».

Γιατί αναθεωρεί παλιότερες απόψεις της…
Ενώ σε μια παλιά της συνέντευξη είχε πει: «Αποκλείεται να φτάσω εξήντα ετών και να ανεβαίνω στη σκηνή», τώρα… «Τώρα λέω: «Δεν υπάρχει περίπτωση να φύγω από τη σκηνή!. Αυτά τα «εγώ πρώτος θα καταλάβω πότε πρέπει να αποχωρήσω» είναι βλακείες. Η φωνή έχει τα πάνω και τα κάτω της. Πέρασα μια περίοδο, κατά την οποία καταλάβαινα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Από τότε που σταμάτησα το κάπνισμα, νιώθω τη φωνή μου πάλι δυνατή. Δεν ξέρω τι θα κάνω, τη σκηνή όμως δεν μπορώ να την αφήσω. Μπορεί να φτιάξω μια σκηνή μέσα στο σπίτι μου και να κοιμάμαι εκεί.

Για το νέο της cd
«Ο φίλος μου, Λάκης Λαζόπουλος, μου είπε ότι πιο φωτεινά τραγούδια δεν έχει ακούσει ποτέ» (το νέο της cd έχει τον τίτλο «Η Αγάπη θα σε βρει όπου και να ‘σαι», μέσα στο οποίο ερμηνεύει και το χιπ χοπ, «Μεγάλωσα»).

Ξεκινάει στο Παλλάς στις 23 Ιανουαρίου. Την εικαστική επιμέλεια του προγράμματος έχει ο Άγγελος Μεντής – δημιουργός της Κλεψύδρας στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.

πηγή: panoramapress.gr

Posted on Δεκέμβριος 27, 2009, in μουσική. Bookmark the permalink. Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Και τι έγινε που πίστευα ότι θα τρελαθώ;».

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

